Eerste stagedag!

Vanacht kon ik nauwelijks in slaap komen en daarna werd ik om de haverklap wakker. Vanochtend had ik gewoon buikpijn van de zenuwen en was ik ontieglijk onrustig; Monday 3rd of September it is, oftewel mijn eerste stagedag!

Braaf ging ik op een soort poefje zitten in de gang van het gebouw dat Marjolein me al had aangewezen voor de eerste meeting met m'n stagebegeleider Brian. Omdat ik wat vroeg moest moest ik natuurlijk even wachten, maar toen er na 10 minuten nog niemand geweest was ben ik maar even rond gaan kijken om te zoeken naar iemand die me kon helpen. Misschien was ik toch het verkeerde gebouw ingelopen? Haha binnen no time stond er een heel hulp-team tot m'n beschikking en hadden we Brian binnen no-time gevonden. He was on fire, nog nooit iemand ontmoet die zo vroeg al zo actief is haha! In een klein halfuurtje had hij me een welkomst-speech gegeven en was ik meteen al rustiger. Debbie zou me een tour over het terrein geven, die maarliefst 2 en half uur zou gaan duren. Deze vrouw werkt er al sinds 1991, is begonnen als zuster en zit nu in de Estates Department. Heerlijk hoe je zulke carriereswitches kunt maken!

Debbie wist me ongelooflijk veel te vertellen over het gehele terrein (de site) van het ziekenhuis, welke een behoorlijke geschiedenis heeft. Heb superveel mensen ontmoet en namen en gezichten vlogen me om de oren. Spijt me nu al om te zeggen dat ik zeker de helft over een maand nog steeds moet vragen wat hun naam ook alweer was, al ga ik heeeel erg m'n best doen haha! Ik deel een kantoor met Lee en Daniel, beide aardige mannen die volgens mij wel van een grapje houden haha. Het hele kantoor is on fire, iedereen loopt de hele tijd te grappen, ze zijn supersnel en superactief en bijna iedereen was erg verwelkomend en begon meteen wat dingetjes te vertellen.

Na een korte lunch heb ik 2 trainingen bijgewoont van Brian aan medewerkers betreffende het programma waar een van mijn projecten om gaat focussen. De hele sfeer is heerlijk informeel en open, feedback wordt gewaardeerd en wanneer nuttig meteen opgeschreven. Omdat ik zelf ook de trainingen vanaf een bijstoeltje kon bekijken, kreeg ik meteen de basics van het programma mee en kon ik ook vragen stellen en suggesties geven. Vond het hartstikke fijn werken, werd meteen serieus genomen, had vrij snel een link met de medewerkers enmijn suggesties vielen bij hun ookgoed in de smaak haha, heel leuk! Tussen de trainingen door maakte Brian tijd om mijn vragen betreffende mijn stage te beantwoorden en systemen uit te leggen en te laten zien.

7 uur verder was ik erachter gekomen dat ik me dus eigenlijk op 2 projecten ga stortten hier, en dat ze me allebei erg interessant lijken!Het zijn beide grote projecten waarbij ik het echt bewonderenswaardig vind hoeveel vertrouwen ze in de studenten van de Hanze hebben. Mij is al verteld dat eerdere samenwerkingen met de locale universiteit weinig productief waren, maar dat alle studenten van de Hanze tot nu toe enorm goede producten hebben afgeleverd, die ook daadwerkelijk in gebruik zijn genomen of waar iets mee is gedaan! Whoooo ik zal jullie verder niet vervelen met de details van m'n projecten hier, dat komt vast nog wel een keer sneaky tussendoor, maar ik ben razend enthousiast! (En supermoe van al die eerste indrukken, hartstikke gaaf, heb nu al zin in morgen! Hoop dat ik niet teveel: Euhww ships wat zal ik nu eens gaan doen-momenten krijg haha)

Zo. Dat was het alweer! Kortste blog ever waarschijnlijk, maar wilde jullie ook niet met overbodige details lastigvallen =D haha!

Liefs uit Bath, England

Reacties

Reacties

Yet

Heee rose!
Jaaa nu volg ik wel al je blogs tot nu toe :D
Goed he, maar tof dat je eerste dag goede indruk heeft gegeven en dat je het vol hebt gehouden ja.
Ik heb net mama haar voetjes gemasseert (ze heeft van 12 tot 6 een opening bijgewoont van de kledingbank.. en daarom heeft ze dat verdient natuurlijk)
Nu jij zoveel uur gaat draaien komende tijd, verdien jij uiteraard ook een foot massage (R) om even op zn engels te zeggen..
Ja ja..
Nou hoe gaat het verder bij mij?
Zaterdag heb ikm ijn vervangster ingewerkt, of dat was de bedoeling.. wat uiteindelijk het resultaat was: in de ochtend anderhalf uur de tijd gehad om haar te informeren tewrijl ik ondertussen de kassa in de gaten moest houden en klanten moest helpen.. like, succes gegarandeerd ja.
Anyways, er werd van haar verwacht dat ze na de middagpauze al zelfstandig zou gaan lakken en klanten zou gaan werven.. HAHA wat een humor hebben ze toch.
Gelukkig waren er geen klanten om te lakken in de middag, dus kan ze aan de slag met de hard nodige tips van yetseltje.

Nou.. misschien zie ik je vanavond nog wel even voor skype.. Geniet van je avond in Bath!

Tata Xxxx

André

ha die Rose,
Tof man dieeerste indrukken.
Laat het je welgevallen. komt wel goed man.
nou skype is nog een heel gedoe.
Misschien kunnen we ook via een ander kanaal chatten
Heb het goed met jezelf in england!!
Liefs papa

Gracia

Een heel positief en energiek begin! Kan alleen maar goed verlopen dan zou je zeggen toch :) Go Rosiee!

xxxx

Gracia

Een heel positief en energiek begin! Kan alleen maar goed verlopen dan zou je zeggen toch :) Go Rosiee!

xxxx

mathilde

leuk dat je deze blog weer gebruikt. alleen moet je misschien de foto veranderen nu??(alhoewel deze is ook wel erg mooi)
haha, als ik dit schrijf heb je er alweer een week opzitten en alleen maar goede verhalen.
geweldig Rose, het is je gegunt.
Knuffel mathilde

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!